SWE søger administrator med kendskab til administration af udlejningsejendomme

Er du den rette?
SWE har kontor i indre København, hvor vi administrerer en portefølje af andelsboligforeninger, ejerforeninger og investeringsejendomme. SWE har et særdeles godt renommé, som dikterer, at vi er på forkant med udviklingen. Vi har en travl hverdag med et uformelt arbejdsmiljø, hvor medarbejderne er det vigtigste aktiv.
Vores værdier er proaktivitet, kvalitet og tilgængelighed, for at give vores kunder den bedste service. Hvis du har lyst til at blive en del af en virksomhed i et spændende arbejdsmiljø og have mulighed for at udvikle dine personlige kompetencer, har du nu chancen.

Stillingen
Som ejendomsadministrator hos SWE har du mulighed for at præge dit eget job, og du vil have alsidige opgaver i forbindelse med administration af vores kunder. Du vil få ansvaret for ”din egen” portefølje af ejendomme og varetager både administration og bogholderi.

Jobbet indeholder bl.a.:
• Rådgivning af vores kunder af juridisk og økonomisk karakter.
• Administration af udlejningsejendomme, bolig og erhverv.
• Bogholderi af udlejningsejendomme, bolig og erhverv.
• Kontakt til lejere og samarbejdspartnere m.fl.

Profil
Kendskab til IT-systemet Unik Bolig 4 og erfaring med administration af investeringsejendomme.

Vi forventer, at du:
• Er engageret og stræber efter at give en god service og rådgivning.
• Er proaktiv og ikke går på kompromis med kvalitet.
• Er ansvarlig og kan arbejde selvstændigt.
• Har integritet og er loyal.

Vi tilbyder
Uformelt arbejdsmiljø, gode arbejdsforhold, flekstid, mulighed for hjemmearbejdsdage, pensions-, frokost- og massageordning. Du får samtidigt mulighed for efteruddannelse og opkvalificering.

Ansøgning
Tiltrædelse efter aftale. Har du spørgsmål kan du kontakte afdelingschef Anette Olsen på tlf. nr. 3376 4729.
Eller send din ansøgning med relevante bilag til

Alle henvendelser behandles fortroligt.